مرگ ارزومه


عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

مامان لحاف من قرمز بود چرا رنگش سفید شده؟

بالشم مثل پنبه بود چرا سنگ شده؟

بابا تو که میدونستی من از تاریکی میترسم پس چرا

لامپ رو روشن نکردی؟

مگه داره بارون میاد؟اخه همه جا بوی نم خاک میده

من دیروز حموم بودم پس چرا منو شستن؟

چرا گریه میکنید؟

مگه همتون نمیگفتین الهی نباشم تا راحت شین؟

حالا من رفنم به ارزوتون رسیدین؟

به امید اون روز...



نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت10:35---23 خرداد 1394
بدرککککککککککککککککککککککککککک کککککککککککک
پاسخ:تو جونتتتتت خخخخ حالا گریه نکن مشکلت درست بگو کمکت میکنم


elahe
ساعت19:11---11 خرداد 1394
بزرگ میشه ی کمک بم کنی من وب ساختم تولوس ولی نمیدونم چرا عکس که میذارم دیده نمیشه tanhayi78.loxblog.com میشه بگی باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من به بچه کمک نمیکنم:-P


e
ساعت14:10---12 ارديبهشت 1394
اخی بزرگ برو بابا توام حالت خوب نیس
پاسخ:چرا کوچولو خیلی هم حالم خوبه


elahe
ساعت11:27---10 فروردين 1394
اون دیگه به من مربوط نیس رابطه تو داداش رامینت بای بای
پاسخ: پ ن پ میخواستی به تو مربوط باشه کوچولو


elahe
ساعت12:49---3 اسفند 1393
همچیو میدونم حتی اون نامه ام خوندم بخاطر اینا بود که این حرف رو زدم اقا ارمان
پاسخ:خونده باشی الهه خانوم تو نامه چی نوشته بود؟نامه چیز خاصی نبود. بخاطر مریم همه از دست دادم نمیخوام داداش رامينمم از دست بدم.


.......
ساعت13:06---2 اسفند 1393
ای بابا از دنیا که عقب نیافتدم رابطه جدیدت با مریمو رو گرفتم بازم مبارکه
پاسخ:خواب دیدی خیر باشه.من فقط کارش داشتم یه قرار رفتم باهاش نقشه بدی براش داشتم بازم دلم نشد نقشه اجرا کنم بخاطر روزی که دوستش داشتم الهه خانوم


.......
ساعت8:35---30 بهمن 1393
lمبارک باشه
پاسخ:چی مبارک باشه؟


.......
ساعت13:39---19 بهمن 1393
ساعت 3 به بعد
پاسخ:ok


.......
ساعت16:19---18 بهمن 1393
اگه می تونی عصر سه شنبه بیا
پاسخ:باشه س چند بیام


.......
ساعت12:41---15 بهمن 1393
منم روز پنج شنبه دارم میرم کرمون یستم
پاسخ:اکی عزیزم هر وقت اومدی بگو


.......
ساعت15:41---14 بهمن 1393
صب پنچ شنبه بیا روم
پاسخ:اگه نرفتم شهربابک باشه میام.چون برم شهربابک نت ندارم ضعیفه


.......
ساعت13:50---12 بهمن 1393
با دوست شدنت با نگین (فهیمه) کسی رو نسوزوندی فقط ی دوس ختر دیگه به دوس دخترات اضافه شده بعدشم ی جوری گفتی بهترین دوستش گفتم کیه مریم دیگه تو براش مهم نیستی همینطور که اون دیگه واسه تو مهم نیس پس نسوزوندی نه سوختی
پاسخ:من فقط برای آمار گرفتن دوست شدم.درضمن نگین نیست
پاسخ:اگه بخوام میتونم با یه اشاره داغونش کنم. ولی یادم نمیره روزی عشقم بود روزییی بزودی کل پیامای مریم میزارم تو وبلاگ و عکساش
پاسخ:در ضمن همین دو هفته پیش زنگ زد بخدا با نگین بود.گفتم نمیشناسم دیگه مزاحم نشو


.......
ساعت13:43---12 بهمن 1393
من هر عصر جز دوشنبه ها چیک هستم من باهاش دوست بودم
پاسخ:اکی میام باهات حرف میزنم


.......
ساعت16:06---11 بهمن 1393
مر30 از دعات .تو بگو اونی که مد نظرت کیه اگه همون بود منم تاییدش می کنم اوکی
پاسخ:بیا چیک چت تا بهت بگم. بگم کجاها بردنش خخخخ شنیدم قبلا پسره با تو دوست بوده. من مریمو تخمم حساب نمیکنم هرزززهههه


.......
ساعت16:14---8 بهمن 1393
ههههههههه ما الان حدودا 4 ماه دیگه باهم کاری نداریم
پاسخ:آهان ایول مرد خودتی. عشق جدیدش کیه اول اسمش؟ بگو ببینم همونی که تو فکرش میکنی.بقران با یکی از بهترین دوستای پارسالش دوست شدم میخوام آتشش بزنم
پاسخ:خیلی هرزه. دوست پارسالش کل آمارش داد.خدا تو هم نبخشه که. حقیقت به من نگفتی


.......
ساعت12:13---2 بهمن 1393
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههعجب جملیه اگه میدونی کیه
پاسخ:اره چطور مگه ؟
پاسخ:متنفرم ازش.گلو کورو یا همون مریمو. وقتی میبینم میخوام بیارم بالا.حیف تو نیست با همچنین دختر هرزه ای میگردی


.......
ساعت17:06---1 بهمن 1393

سلام راسی تبریک عشقت ی عشق جدید داره البته پسر همسایشون نیس
پاسخ:سلام. خوش اومدی...اولا اصلا برام مهم نیست دوما.از همه چیز خبر دارم سوما. کدوم آدم بدبخت اومده با این کور دوست شده.خخخخ پیشونیش هفت هکتار اگه کچلش کنن مثل کفتار. خخخ



نازی جونننننت
ساعت12:42---22 دی 1393
آرمان دادشي ناراحت نباش لیاقتت نداشته صد در صد شک نکن.ناراحت نباش جون نازی
پاسخ:اون که صد درصد.کسی که از ما گذشت واسه ما در گذشت


فاطمه.ح
ساعت20:06---4 دی 1393
سلام آرمان یعنی مریم اینجوری کرد باهات؟
پاسخ:آره. خودم دیدم با پسر همسایشون.


.......
ساعت14:21---1 دی 1393
روز 5 شنبه 4 دی بیا از جلو مدرسمون رد شو ی نفر می خوا ببینتت ساعت ده
پاسخ:از این یه نفرا زیاده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:,| ساعت 12:6| توسط ارمان| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت